کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

کانون هلال احمر دانشگاه به منظور افزایش سطح آگاهی ودانش اعضا اقدام به آموزش مجازی نموده است که در این وبلاگ میتوان علاوه بر عضویت ما را در پرمحتوا نمودن این وبلاگ یاری نمایید.

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

کانون هلال احمر دانشگاه به منظور افزایش سطح آگاهی ودانش اعضا اقدام به آموزش مجازی نموده است که در این وبلاگ میتوان علاوه بر عضویت ما را در پرمحتوا نمودن این وبلاگ یاری نمایید.

شب یلدا مبارک

شب یلدا مبارک



یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت
   

دانلود کتاب اصول کمک های اولیه و احیا( جزوه امتحانی )


دانلود کتاب اصول کمک های اولیه و احیا( جزوه امتحانی )


http://s5.picofile.com/file/8104682842/.pdf.html


امتحان عملی و امتحان تئوری هلال احمر (35 ساعته)

امتحان عملی و  امتحان تئوری هلال احمر (35 ساعته)



با سلام و ارزوی موفقیت


امتحان عملی و کلاس  عملی هلال احمر در روز چهارشنبه 26 آذر ساعت 12 برگزار خواهد شد. (کلاس 114 فنی مهندسی)


امتحان تئوری هلال احمر (35 ساعته) روز شنبه 30 آذر ساعت 12 برگزار خواهد شد.

شروع کلاس 35 ساعته

شروع کلاس 35 ساعته


روز یکشنبه 92/9/16 در دانشکده فنی مهندسی کلاس 114 کلاس 35 ساعته هلال احمر تشکیل خواهد شد

روز دانشجو مبارک


با کسب ثروت در زندگی، انسان پس از گذشت مدتی نسبت به آن نفرت پیدا می کند اما کسب علم و دانش برای شما لذتی تا آخرین لحظات زندگی به دنبال خواهد داشت. به دنبال رشته ای باشید که عاشق آن هستید و به فکر پرستیژ کاری نباشید تا در کارتان پیشرفت کنید و اگر عاشق کارتان باشید نباید هیچگاه خسته شوید. هدف دانشجویان، اساتید و دانشمندان ایرانی باید کسب رتبه نخست جهان باشد. دانشجویان ایرانی با سلاح دانش می توانند جهان را تسخیر کنند. دانشجویان در آینده کشور و دستیابی به قله های رفیع علم و دانش نقش موثری دارند و تلاش دانشجویان و استفاده از تجارب علمی و تخصصی اساتید نقش موثری در موفقیت آنان دارد. کشور ایران با وجود دانشمندانی همچون بوعلی سینا و زکریای رازی پایه گذار بسیاری از علوم به شمار می رود. تمام کشورهای پیشرفته در صنعت و دانش ، منشاء آن را از دانشمندان ایرانی فرا گرفته اند. با توجه به هوش و ذکاوت دانشجویان ایرانی وظیفه اساتید و مسئولان این است که تغذیه درستی برای این مغزها داشته و به طور شایسته به آنها رسیدگی کنیم. هر استادی که در جهت پیشرفت دانشجویان گامی برندارد نباید شب راحت بخوابد و دانشجویان ایرانی هم اگر وقت را به بطالت گذراندند شب را نباید راحت بخوابند. Professor Madjid Samii - پروفسورمجید سمیعی

آیا احساس خستگی میکنید؟

آیا احساس خستگی میکنید؟

بسیاری از افراد در بیشتر اوقات احساس خستگی دارند و این به دلیل استفاده بیش از اندازه از زمان در طی روز است .

آیا شما همیشه احساس خستگی می کنید ؟ بسیاری از افراد در بیشتر اوقات چنین احساسی را دارند و این به دلیل استفاده بیش از اندازه از زمان در طی روز باعث خستگی می شود .

سه علت شایع که باعث خستگی می شود عبارتست از :
تغذیه
با کاهش رسیدن کافئین و قند به بدن ، سطح قند خون کاهش می یابد و فرد احساس خستگی بیش از حد می کند . برای رژیم غذایی سالم و سرشار ار انرژی باید از سبزیجات ، میوه جات و پروتئین بدون چربی استفاده کرد . بسیاری از افرادی که در طول روز مدام احساس خستگی می کنند ، ممکن است به دلیل عدم داشتن رژیم غذایی مناسب باشد .

خوردن غذاهای سالم به این معنا است که افراد وزن کمتری داشته باشند تا زندگی سالم داشته باشند . چاقی یکی از عوامل مهم در خستگی است .

ادامه مطلب ...

شروع کلاس 35 ساعته

دوره پایه ی هلال احمر (35 ساعته ) از روز شنبه 16 آذر ماه به مدت یک هفته برگزار میشود 

مکان کلاس در پست های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

گرفتن مدارک "اعتیاد" و همایش " اعتیاد های نو پدید "

با سلام

از دانشجویان محترم تقاضا میشود هر چه زود تر برای گرفتن مدارک "اعتیاد" و همایش " اعتیاد های نو پدید " اقدام فرمایند.

محل کانون دانشجویی هلال احمر: دانشکده فنی مهندسی همکف باله راست اتاق کانون دانشجویی هلال احمر

اکثرا ساعت 12 تا 13:15 کانون باز می باشد .

چگونه از شر سینوزیت خلاص شوید؟

چگونه از شر سینوزیت خلاص شوید؟


سینوزیت بیماری شایع و آزاردهنده‌ای است و چه بسا بسیاری از مردم گرفتار آن هستند و خیلی از آنها نیز به غلط تصور می‌کنند به این بیماری مبتلا شده‌اند، زیرا تعداد زیادی از مردم ما سردرد را پیامد اصلی سینوزیت می‌دانند؛ اما سینوزیت نشانه‌های دیگری غیر از سردرد دارد. امروزه درمان‌های مختلفی برای این بیماری ارائه می‌شود که کیفیت زندگی بیماران را ارتقا می‌دهد و تا حد زیادی بیماری را درمان یا علائم را کنترل می‌کند.

سینوزیت از دو کلمه سینوس و یت گرفته شده است. سینوس‌ها حفره‌هایی توخالی در استخوان‌های جمجمه و صورت ما هستند و یت به معنای التهاب است.

در این بیماری، مخاطی که سطح سینوس‌ها را می‌پوشاند دچار التهاب می‌شود و بیماری‌ای به نام سینوزیت اتفاق می‌افتد. این حفره‌های توخالی از  ادامه مطلب ...